Proponujemy przeróbkę świateł, konwersje modeli na inne malowanie, inne numery boczne, ślady eksploatacji i użytkowania, etc.
Przeróbka świateł na prawidłowe „lusterka”.
Przeróbka świateł na okrągłe zezy.
Przeróbka świateł z pomalowaniem czoła + klimatyzatory, EU07-342 Piko na EU07-304, może być inny numer.
Wszystko wykonane z blaszek trawionych.
Całość zabezpieczona lakierem samochodowym.
Wykonanie świateł oraz oswietlonej kabiny w modelu SM40 lub SM41 MTB
Przeróbka świateł wraz z przemalowaniem lokomotyw S200
Konwersja EP07-450 Schlesienmodelle na EP07-1037
Oświetlenie pulpitu.
Przeróbka świateł na „telewizory-zezy”.
Światła zgodne z instrukcją E1.
Właściwe pantografy.
Konwersja ET22-854 Piko na ET22-910.
Pełne, oświetlone kabiny oraz oświetlone pulpity.
Przeróbka świateł na „zezy”.
Światła zgodne z instrukcją E1.
Pełne DCC, włącznie z podnoszonymi i opuszczanymi pantografami.
Właściwa listwa prądowa na dachu + dodatki.
Konwersja na ST45.
Dawca Piko SP45-204
Model ma zmodernizowany cały dach, wg oryginału.
Zgarniacze, bez KKS-ów, są sprzęgi Weinert’a.
Pełne i oświetlone kabiny oraz podświetlane pulpity.
Oświetlenie E1 w „zezach”
Konwersja na ST46-01
Dawca Piko SU46-035
Pełne, oświetlone kabiny oraz oświetlone pulpity.
Przeróbka świateł na „telewizory”.
„Skasowanie” drzwi do kabin i zrobienie nowych we właściwym miejscu.
Właściwe wentylatory na dachu, ścięcia pod klimatyzatory.
Model ma zmodernizowany cały dach, wg oryginału.
Powiększony zbiornik powietrza.
Światła zgodne z oryginalna płytką z modelu Piko.
SU45-070
Dawca Piko SU45-079
Pełne, oświetlone kabiny, oświetlone pulpity. Pełne E1.Szybki z folii, ramki okien z blachy trawionej, otwarte okna z obu stron w pierwszej kabinie, lusterka i osłony (choć inaczej niż w oryginale, bo tak bezpieczniej dla lusterek w modelu).Właściwe ramki reflektorów.W sieci niestety są fotki tylko jednego boku, więc drugi bok to moja inwencja twórcza.
M62-1007 w malowaniu firmy PNUIK Kraków Sp.z.o.o.
M62-684 w malowaniu firmy GRUPA ZUE